torsdag, januari 13, 2011

Hiss-bingo

När jag var i Örebro i veckan å spelade in en Barnskiva hos DOT-music så kom vi att prata om Bingolottos bingomusik. När jag berättade om att vi skulle göra "hissmusik" av The Who (till Rickard Olssons ära) så tyckte Frippe att vi kunde sitta i en hiss när vi spelade...

...jag gick igång på detta...och "vips" så blev det verklighet...hahahahaha.

Jaja...Det är kanske inte den mest välspelade bingomusiken - men det var väldigt kul... :-) Jag hade en snäcka i höger-örat - så jag hörde Lotta å Rickards snack...vi spelade nämligen helt utan monitorer... :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du slutat blogga? De flesta brukar bara blogga ett par år, eller har du bara inte tid.

Bylund sa...

Din sista tes är helt sann...jag har faktiskt inte haft tid att skriva. Eller inte lyckats prioritera det jallafall...

Jag "kom efter" lite under december - och nu har jag "tappat" det lite...men jag SKA ta tag i det snart... :-)

Tjooooooo