söndag, maj 14, 2006

Big Beat och Stefan Andersson i Tanumstrand

Eller "i Tanumstrand" kanske skulle vara "i Grebbestad på Tanumstrand"..? Det är ju nämligen Hotellet som heter Tanumstrand som ligger i Grebbestad. Jaja. Skit samma. Men det hade varit lättare att hitta dit om jag vetat att det var till Grebbestad jag skulle. (Hade faktiskt varit på Tanumstrand en gång tidigare och spelat utomhus på "bryggan" insåg jag när jag kom dit...)

Jag åkte upp på lördagen och riggade med Berra och Peder från Big Beat. Vi repade med Stefan Andersson på eftermiddagen. Kolla in utsikten från min plats på scenen..! :


Kvällen bestod av en timmes konsert med Stefan, samt två coverset med Big Beat; totalt typ 35 låtar. Jättekul att spela! Jag hade med mig S90, XP60, Electro + mitt rack med TG77, 1080 och mixer. Detta gjorde att jag kunde leka med ganska mycket sound under coverlåtarna...och det är ju kul.

Kolla in utsikten från mitt rum när jag vaknade på morgonen:

Oj - Jag ser ju NU att det är SAMMA utsikt..! :-D

Inga kommentarer: