lördag, juli 01, 2006

Gospelveckans avslutningsgig

Vi riggade redan vid 11 på förmiddan inne i "Skeppet" på Gullbranna. Sen blev det paus till 15:30. Englands-matchen började ju 17...och soundcheck och rep pågick till 18...så jag missade 1:a halvlek - men såg hela 2:a.

Gospelkonserten började 19. Eftersom det var förlängning i Englands-matchen så hade den inte slutat när vi började. Uppdaterade mig WAP-mässigt - och lyckades faktiskt "smita iväg" under tiden en barnkör sjöng å kolla straffarna. Jag hade 6 minuter på mig - och det var EXAKT hela straffläggningen. Hehe.


Jaja. Konserten blev kanon. Både idag och igår spelade jag på Electro (orgel/wurre) och Triton (pad/stråk och en del brass faktiskt. Brukar "vägra" brass - men idag var det "befogat"...hehe)

Je t'adore gick in på 10:e plats på Sommartoppen idag. SAMI. Säkert 2 spänn eller nåt. Jä. ;-)

Skum feeling att Frankrike slog ut Brasilien ikväll. Wow.

Inga kommentarer: