onsdag, mars 07, 2007

Intenssiv dag

Wow. När man "går över tiden" så blir det ju en del besök på MVC. Sen ska det ju handlas också.

Svårt att veta hur mycket man ska "gå och vänta" - och hur mycket man kan jobba. .?

Nu i eftermiddag/kväll har jag kört HÅRT.

Började med att spela pianon på båda balladerna jag håller på med. Piano-midi-filerna åkte jag med till en kompis studio och bounceade med ett grymt softeware-piano.

Sen kompletterade vi New York-stråket samt spelade in en låt till som vi inte hann med igår.

Sen åkte jag och repade med Himlaväsen, inför ett gig den 18 mars.










Nu e jag tillbaka i studion för att redigera stråket och skicka iväg till New York...det är visst skivbolagsmöte där imorgon...hehe. Jag skyndar på här i Göteborg... :-)

Jaja. Är lite varm i ansiktet efter denna intenssiva dag. Tjo.

Inga kommentarer: