fredag, februari 26, 2010

Skön kväll i Malmö

Körde ner mot Malmö vid fredaglunch. Vattnet stog högt på vägarna av allt smältvatten. Blev nojjig att vi skulle kunna få vattenläckage i källaren...G5:an står på golvet...så jag vände hem å backupade ett projekt jag håller på med...hehe.

Kom ner till hotellet vid 15. Riggade upp min "The special tour"-rigg på rummet för att Stefan som ska vika för mig på söndag skulle få känna på upplägget när han kommer till samma rum(!) imorgon.

Vid 17 skulle vi soundchecka med Melodifestival-förbandet på Malmö Arena.


Jonas rigg (S90EX+MotifXS6) kändes skön - och jag kompletterade faktiskt med MicroX för att känna mig än mer "hemma"... :-)


Förlåt för den överexponerade bilden... :-)




Gitarristen i bandet hade förirrat sig på fel X2000 å hamnat i Katrineholm - men han hann PRECIS till soundcheck.

Här fixar han till sitt pedalbord i sista stund... :-)








Före Melodifestivalgenrepet spelade vi 2 medleyn - och Timo Räisänen kom in och avslutade det andra medleyt med höga "La voix"-toner..! :-) Malmö arena var nästan fullsatt..! Grymt.
Bilden e från Tobbe Eks blogg...tyvärr fick han inte med mig längst till vänster... :-)

Här är en bild tagen av Sofia på GP's nöjesblogg

Kvällen avslutades med schysst restaurangbesök på Lilla torg...och ett kort häng i hotellbaren. Jä.

Inga kommentarer: