söndag, maj 30, 2010

Lasse Stefanz i Bingolotto

Fick reda på runt lunchtid att vår gitarrist blivit sjuk - så vi ringde in Mats Johansson som kom å spelade skön gitarr... :-)

Kvällens avsnitt kretsade runt Lasse Stefanz och Skåne. Även Bert Karlsson dök oväntat upp... :-)

Efter att vi hade spelat "Lite grann från ovan" (Jag är en liten gåsapåg från Skåne) som bingomusik fick jag frågan av Lotta varför vi spelade den - så jag radade upp 4 anledningar... :-)

I slutet av akt 4 klämde vi in Gitarr-Mats egna låt "Funky way"... :-)

I slutet av programmet spelade vi "Världens lyckligaste par" med Olle & Lotta.

Under programmets gång kände jag nåt konstigt i min kavajficka...det visade sig att det var en studsboll som min yngste son måste ha stoppat i min ficka vid ett obevakat tillfälle. Haha.

Efter programmet åkte vi (några ur redaktionen) ner till "Parken" å kollade "Sunday night live"'s säsongsavslutning. Gött sväng å skön kväll. Jä.

Inga kommentarer: