fredag, september 03, 2010

10-års jubiléum

Skrev under dagen klart alla noter till söndagens Bingolotto. Lasse Brandeby, Nationalteatern & Sweetshots är gäster.

Gav mig sedan ner på stan och köpte en MicroX som en kompis uppmärksammat på Blocket. Jag ska köpa alla ex jag hittar... :-)




Levererade sedan musikbakgrunds-CD-skivor till NK där årets modevisning går av stapeln imorgon.

Gick in på TeleNor och köpte iPhone-laddare. Både för vägguttag och till bilen. Det var _länge_ sen jag gick "på stan"..! Wow.

Sen var det dags för en begravningsbyrås 10-års-jubiléum i ett av de stora gamla husen i backen upp mot Johanneberg. Grym kväll. Konstig känsla att toastmastern hette "Mattias Bylund" utan att det var jag... ;-)

Framåt småtimmarna så blev det lite spontan musik. En 82-årig violinist spelade jazz-standards...och kvällens husband spelade bluesig rock. Gött. Jag satt å försökte hänga med vid pianot.

För andra gången fick jag användning av iPhonens "RealBook-app". Gryyyyyymt..! :-)

Inga kommentarer: