fredag, april 06, 2007

När jag väl kom iväg blev det effektivt..!

Inga SMS kom fram till min telefon mellan 21 igårkväll till 13:30 idag. SVACKA..! Wow. Det visade sig att jag skulle vara på plats i Stenungsund kl 15...kom iväg hemifrån 14:15...

Hämtade upp Electro och Morif-rack i studion. Åkte förbi Gamlestan och hämtade upp XP60. Var på plats i Stenungsund 15:25. Då var det fortfarande detta läget:



Skönt.

Jag riggade...såhär blir setupen. Jätteintressant...eller hur? ;-) Har ställt upp iBooken bredvid min mixer - så jag kan kolla MoDo-Linköping på Kanal5:s hemsida (via Stenungsbadens trådlösa nätverk). Kul känsla att repa covers och kolla hockey samtidigt... :-)



När vi kom in i Stenungsbadens band-loge så hade dom installerat en säng framför sceningången...så det blev att rodda lite sängram. Hehe.

Inga kommentarer: