söndag, augusti 26, 2007

Giglördag

Mixade faktiskt klart de flesta medleyna igår. Fick även "godkänt" för gårdagens orgel - som jag nu skickade med Yousendit direkt till mix-teknikern i England.

Plankade sedan 2 låtar till en vigsel jag spelade på idag. En jättesnygg Stevie-låt (I believe) samt Ben folds-låten "The luckiest". Fint. Spelade dom kl 14 på Öckerö.

Sen åkte jag hem och plankade några låtar till kvällens bröllops-gig. Cara mia och nån Ronan Keating-låt. Hämtade upp gårdagens kopierade noter på den lokala puben (som fick agera delivery-firma...hehe) - och hämtade även Tyros2 och Stagepass-högtalarna och åkte iväg.

Trevlig kväll med mat och glädje. Ganska konstig ackustik i rummet som vi spelade - men man vande sig... ;-)

Jaja. Nu e jag i studion och lämnar grejor. Imorrn ska jag mixa de sista medleyrna. Stort.

Inga kommentarer: