fredag, december 14, 2007

Spontan direktsändning

Wow...när jag skulle ge ton till första låten hade jag just konstaterat att pianot inte var påslaget - så jag vred på ordentligt med volym så kören skulle höra tonen ur piano-högtalarna...DÅ slogs pianokanalerna på - så jag sulade ut ett fruktansvärt kraftfullt F rätt ut i Lugna favoriter. Hoppas dom har en stor masterkompressor nånstans... :-)

Sen när jag spelade introt på "Have yourself a merry little christmas" så glappade nånting så pianot lät som Kosmoskatten.... :-)

Som avslutning spelade vi "Stilla natt". Helt spontant gjorde vi en första soft vers med bara solosång och piano. Jeanette Köhn sjunger verkligen väldigt vackert! Jaja...efter denna omtumlande morgonen hann jag nu tillbaka till hotellet innan frukosten stängde...så nu sitter jag och myser här framför en brasa. Jä.

Inga kommentarer: