lördag, februari 23, 2008

Bingo-glädje

Lördagen började med ett ryck...för min telefon hade blivit kvar på laddning i en studio igår...så jag fick fixa lite på morgonen - och åkte 08:10-tåget hem till Götet.

Satte mig och kollade igenom Shirleys låtar lite lätt - vi skulle ju bara göra Singback med henne.

Väl på plats på Bingolotto så visade det sig att vi fick spela "Min kärlek" live med henne - så vi gjorde ett ryck och satte den. Körtjejen Johanna dök upp på 45 minuters varsel..! :-)

Kvällens bingomusik var "Bara hon älskar mig", "Symfonin" och "Kärleken är".

Shirley-riggen blev P200 med TG77-pad...åsså synthack på MicroX. Bingolåtarna spelade jag som vanligt på Rhodes.

Det blev en jättekul kväll - eftersom livelåten med Shirley kom så oväntat. Jä.

Klicka nedan för att se framträdandet:

http://www.folkspel.se/qbrickbingo/?id=893

(Om du som Mac-ägare har problem att se detta klipp: installera flip4mac och kolla i Firefox.)

Inga kommentarer: