fredag, februari 29, 2008

Heldag i studion

Fixade till mixen på fotbollslåten lite...sticket behövde trumfills... :-)

Sen gjorde jag bouncear på slasksång som vi lagt till julskivan jag ska producera under våren. Skönt att ha sång på alla låtar så man hör vad man håller på med...

Naturligtvis är det löpande verksamhet med pianoboksskivan...deadline måndagmorgon...så jag gör småändringar och bävar för bounceningsarbetet. Förutom de vanliga mixarna ska jag göra mixar där kompet går i 70% av tempot. SVÅRT eftersom jag gjort så mycket i audio...men det ska lösas :-)

Avslutade dagen nu här hemma - plankade just 3 låtar som ska vara bingomusik i Bingolotto på lördag. Vi ska köra på trio...så det blir mycket piano...hehe.

PS...idag kom pengarna som försvunnit från mitt konto tillbaka. Hurra. Skönt att det funkar så bra med Swedbank när sånt här händer.

Inga kommentarer: