tisdag, juni 16, 2009

En intenssiv födelsedag..!

Efter att ha blivit grattad av familjen med princesstårta så har hela dagen gått i Flunsåsparkens tecken..:

Inledde dagen med att åka till Hvitfeltska å kopiera en basnot som som kommit på vift.

Sen åkte jag till Högsbo och hämtade mitt S90 som blivit stående i en studio i ett halvår... :-)

Väl hemma igen så sprang jag upp å ner mellan alla datorer för att vara säker på att allt var klart för dagens spelning. Skrivaren gick varm när jag skulle skriva ut alla 42 notbladen...

Åkte förbli Flunsan vid 12:30 å lämnade S90-pianot. Fortsatte sedan hem till en av artisterna för att kolla lite stämmor å former å sånt.

Fruktansvärt skön feeling att repa "You" på duo med Bosson. VILKEN falsettsång..!?? :-)

Vi behövde skriva ut ett körarr som fanns i min MacBook. Jag bara stoppade in skrivarens USB-kabel i min dator - och det funkade klockrent direkt - utan att en behöva fundera på drivrutiner eller NÅT..! Jä.

Vid 14:30 var det sedan rep fram till 18 på Flunsåsparkens scen. Antalet låtar som skulle repas var så stort att ingen tid i världen hade räckt till...men allt flöt på förvånande bra..!

Kvällens artister är Bosson, Niklas Andersson, Ronny Olsson, Ann-Charlotte Strandell och Caroline Andersson. Åsså en Trombonkvartett som heter Maniacal 4 - som ska ha oss som komp på "Bohemian Rhapsody". En del att ha koll på alltså... :-)

Bossons fans har varit på plats sen vi kom hit. Wow.

Nu e det bara att ladda för gig om en halvtimme!

Inga kommentarer: