torsdag, mars 18, 2010

Dalande tempo på torsdagen

Alla verkade nöjda med mina pålägg på den "gamla hiten" - så jag bounceade piano och stråkfiler och levererade.

Skrev även in några vinjettmelodier i Sibelius (å skickade iväg) - eftersom vi ska ha gitarrvik på Bingolotto på söndag.

Framåt dagen kollade jag Fibes oh fibes Facebook-sida - där man igår nämligen kunde läsa att Linköpings-gigget (som jag skulle vika på idag) var inställt..!

Döm om min förvåning när det idag stod att läsa att även morgondagens gig i Karlstad är inställt..!? Wow.

Detta gör att jag nu har 2 oväntade dagar hemma. Inga problem att fylla dom med saker att göra - men skönt å kunna se ett par avsnitt av "Lost" utan att få dåligt effektivitets-samvete... :-)

Har under dagen klarat av en del musikerbokningar å artistfrågor inför de närmaste veckornas Bingolotto. Mycke mail å telefon nu.

Tjooooooooooooooooo

Inga kommentarer: