söndag, januari 22, 2006

Blog från X2000..!


Jag tänkte att jag måste prova blogga "live" från tåget...och det funkar ju!

Mixen av reklamjingeln igår känns bra...men det blev inte så mycket sömn inatt...jag var klar vid 3-tiden...och tåget gick 08:42.


Jag hittade ett litet program på nätet som gör att jag kan spela toner på en liten klaviatur på skärmen...så nu har jag hunnit planka 7 låtar här på tåget...smidigt!

Tåget e lite försenat på grund av snörök som gör att loket (som befinner sig längst bak på tåget) inte får så bra fäste. Wow.

Jaja nu slipper jag lyssna på trumsoundcheck i studion jallafall... ;-) ...åsså hinner jag planka de sista 2 låtarna...

3 kommentarer:

Ronnie sa...

Hej verkar va ett trevligt program.
Minns du vad det heter.

Bylund sa...

"Pianist envy"..!

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»