lördag, februari 18, 2006

17-timmars dag

Wow. Nu är jag ganska trött.

Åkte hemifrån och hemtade syntar vid 11:30 i förmiddags.
Sen skjutsade jag min fru till en spelning.
Sen hämtade jag mitt notställ på Park Lane.
Sen riggade&soundcheckade vi på Valand.
Sen riggade jag på Cabaret Lorensberg.
Sen åkte jag till 4sound och köpte ett par nya syntstativ.
Sen lämnade jag dom på Valand.
Sen repade jag med några på Cabaret Lorensberg.
Sen spelade jag Cabaret Lorensberg (Trevliga besök där ikväll. Kul)
Sen hörde jag på Rickard Herreys releasespelning.
Sen åt vi på Lilla London.
Sen riggade vi (igen) på Valandscenen - våra grejjer var nämligen flyttade.
Sen giggade vi med Richard Herrey & Karin Revenue på Valand. Bra ös!
Sen riggade jag ned. I technotrance.
Sen åt jag på McDonalds.
Sen roddade jag in grejjerna i bilen.
Sen roddade jag ur grejjerna i min studio. (Hiss & vagn)
Sen åkte jag hem. 04:15 var jag hemma. Kul

Dagens överaskning: Mitt S90 hade hela tiden stått i en ljudfirmas förråd - "bakom ljusriggen". Jä.

Dagens pryl: Jag och trummisen har båda Vodafones nya funktion - så vi kan se Eurosport live på mobilen. Helt OK under OS... :-)

Dagens upplevelse: Ljudnivån och psychoupplevelsen att rodda på Valands scen under pågående disco är en absurd upplevelse. Ibland drar DJ:en igång en siren som är ond. Ajajaj. Wow. Mörkt och techno. Jaja. Gött att känna att man lever ibland. Bilden är tagen under en dylik situation.



Dagens rigg: Tyros2, Triton, Electro. Kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anonym sa...

Tjo!

Jag googlade på notställ+göteborg för att jämföra priser. Då hamnade jag på din blogg. DET är glädje.

Hälsa nollan och the rest

Mary