torsdag, februari 16, 2006

"Jobbar bort"... ;-)

Denna vecka består i att få olika saker gjorda...typ lägga TG77-paaad på Örebro-barn-plattan, div pålägg till Magnus Bäcklunds kommande skiva, göra special-singback på "Maybe it's tonight" till Sandra Oxenryds livegigs osv. Dessutom arrar jag vidare på stråket till OA-plattan.

Vi spelar Melodifestivaland imorrn - så till det repade vi igår. Största frågan för mig där är hur många syntar jag ska ta med mig till Valand. Har inte riktigt bestämt mig än. Det beror också lite på om mitt S90 återfinns...det verkar i nuläget stulet..?! Ser nån ett kantstött S90 i P250-case så e de mitt... ;-)

Jaja...nu ska här bounceas.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åsså var det inte stulet! Vilken tur!

Anonym sa...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

Anonym sa...

I find some information here.