fredag, juni 15, 2007

Skivreleaser

Hittade några skivor som jag e med på som releasas nu i slutet av juni:

Bosson: Här har jag arrat och spelat in balladen "What a day". Låten bygger på piano och stråk. Kul. E med och spelar piano på "Rain in December" också.

Vi spelade in stråket i samband med att Max skulle födas:


Magnus Carlsson: Bingolotto-ballad-versionen av "Live forever" skulle vara med på skivan - så vi spelade in en studioversion för ett par veckor sen.


Skrev inte så mycket i bloggen om denna inspelning:





Remission: Detta rockband har jag lagt alla keyboards till.



Här är mina bouncear från inspelningen:








Anders Johansson: Singeln Alone är inspelad med riktigt flygel...och med livestråk i min studio. Kanonversion tycker jag!

Den här låten spelade vi in redan i december: