söndag, januari 11, 2009

Jag hatar "comp"-funktionen i Logic8

Jag hatar "comp"-funktionen i Logic8
Jag hatar "comp"-funktionen i Logic8
Jag hatar "comp"-funktionen i Logic8
Jag hatar "comp"-funktionen i Logic8
Jag hatar "comp"-funktionen i Logic8
Jag hatar "comp"-funktionen i Logic8
Jag hatar "comp"-funktionen i Logic8
Jag hatar "comp"-funktionen i Logic8
Jag hatar "comp"-funktionen i Logic8
Jag hatar "comp"-funktionen i Logic8

UPDATE (nu när jag lugnat mig): Man vill ju sköta klipp och crossfade själv. Och att packa upp "compade filer" är omständigt. Dessutom blir filerna oanvändbara ibland. Usch. Tips: Ha "krysset" itryckt - då låter Logic bli att "tänka själv". Jag har doktorerat: Det går INTE att stänga av funktionen på annat sätt än att använda "krysset". Wow.

UPDATE 2: Jag gillar Logic 8 jättemycket - men det är bara så dumt att bli påtvingad en "comping"-funktion som nån har "uppfunnit". Jag har "krysset" itryckt i mitt program...det blev bara lite frustrerande idag när jag var i en annan studio...

Inga kommentarer: