tisdag, augusti 17, 2010

OJ vilken Effektiv dag!

Det märktes på ALLA tänkbara sätt att det är NU hösten drar igång. Wow vad mailen och telefonen har gått varm under dagen...hehe.

Jag började dagen med att skriva en "Att göra lista" över de saker som behövde fixas.

Inledde med att sammanställa och komplettera noter inför en spelning med en stor manlig artist på lördag. Hans gitarrist har full koll på repertoaren - och skriver ner allt i Sibelius - så det är GULD värt... :-) Bokade även tågbiljetter inför detta. Ett gig med taxibåt. Stoooort.

Letade upp å skickade iväg ett körarr inför denna jul's Stjärnjul.

Gick vidare med att sammanställa noter inför Flunsåsparkens finalkväll. Han som håller i bandet den kvällen hade redan alla noter till den ena artistens repertoar - och jag hade allt till den andra artisten - så det var smidigt! Renskrev en av låtarna i Sibelius.

Gjorde förberedande STIM-listor (kompositörer) gällande all musik som vi spelade i söndags i Bingolotto - samt även inför nästa program...så nu e det gjort..! :-)

Organiserar med en kvinnlig artist för att skriva ett arr inför ett stort projekt. Har fått en vision via mp3. Kommer att bli kanon!

Mitt i allt detta har jag visst artistansvar på Bingolotto just nu (kort-tids-vik..!!!), så där är det en del samtal och mail att hålla reda på...

Hade även folk här hemma som klippte vår häck - och forslade bort riset. Det gav dagen en annorlunda touch..! :-)

Mitt i alltihop började min 5,5-åriga son i "skolan" (0:an) idag...och 3-åringen började på ny dagis-avdelning...

När alla väl var hemma igen på eftermiddagen fixade jag fram noter - och drog till Flunsåsparken å kompade Allsång tillsammans med Yvette Palm. Bokade faktiskt en artist till Bingolotto via SMS under kvällen. Hahaha.

...så detta var en dag av EFFEKTIVITET...jäääääääääää

Inga kommentarer: