måndag, december 26, 2005

JulJul 2

Förresten: Jag frågade mig själv en fråga på julafton.

Under Frälsningsarméns julkonsert från Norge så var det en trio som var med och sjöng. Hon i mitten hade ett väldigt "talande" kroppsspråk - samt en väldigt skum klänning-design.

I detta läge undrar jag om inte producenten skulle gått in och bett henne sluta vifta med armarna, samt _kanske_ byta klänning? Alla ska ju få vara sig själva - och uttrycka sig i sitt musicerande; men:

Min fråga jag ställde mig själv:

"Av alla 500000 personer som tittar på detta program så diskuterar garanterat _hälften_ av tittarna hennes armföring samt klänning - eller hur?"

Snacka om att julsångerna de sjöng kom i andra hand. Eftersom hälften av tittarna diskuterade armföring och klänning. Eller hur? (Som vanligt har jag säkert fel - men jag tror verkligen folk hade problem att lyssna på deras sånger av denna anledning)

Hur var det hemma hos er?

Inga kommentarer: