måndag, december 12, 2005

Valands julfest


Jä. Mycket folk. Så där lagom rörigt. Efter husbandets jul-set så gick vi på med artisten jag skulle kompa. Såg till att koppla upp mitt S90 för att komplettera upp den Electro som fanns på plats. Alla låtar blev helt OK. Jag inledde sista låten i för högt tempo...så de andra musikerna fick stampa takten tills jag lugnat ned mig ;-) Skön kväll.

"Gick vidare" till Park Lane där det var mycket folk som vanligt på söndagar.

Avslutade på Tintin (usch - nu har min vän trummisen infiltrerat mig totalt att avsluta där) där min vän "Brat" insåg att hans Hugo Boss jacka var kvar på Park Lane. Vi fick ut jackan efter lite jox. Han kom ihåg sitt garderobsnummer. Unikt på nåt sätt. Kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»