fredag, april 28, 2006

Aurumgalan i Växjö

Wow. Det var ett intensivt dygn.

06:35 på torsdagsmorgonen åkte jag mot Växjö medelst tåg med oskönt säte. Kul. Torrepade Aurumgalan på plats i Konserthuset i Växjö. Peter Jihde höll i snackverksamheten. Strålande.



Runt lunch gick jag ut på Växjö samhälle och spontanrakade mig. På Salong SAXOFÖNEN. Samt köpte skor och bälte.






Vid 14 kom resten av bandet...vi kände igenom våra jinglar - och sen var det rep med Fame och Maria Möller.



Väldigt proffsigt uppstyrd verksamhet från produktionsbolaget Contrast med ljud och sånt - så det blev en glädjekväll. Jinglarna passade finfint in i galan - och Maria Möller gjorde två tiominutare som var kanon!



På efterfesten spelade vi ett set med Fame. Det rockade på bra...och vid midnatt var arbetsdagen över.

När jag kom hem nu på fredagseftermiddagen väntade det faktiskt ett blomster utanför dörren! Det var från en sångerska som jag hjälpt med en kompskiss - och det verkar väl ha funkat rätt bra då..?! :-) Jä.

Inga kommentarer: