fredag, oktober 12, 2007

Diversefredag

Plankade ett par låtar som skulle framföras på begravning. Fyllde i PPL-papper till England (Nåt slags SAMI) - och lämnade dessa 21 papper till scanning på tryckeriet. Vår hiss stod stilla hela denna dag...så det blev ganska mycket trappspring...eftersom vi bor på 7:e våningen...

Sen åkte jag till Stenungsund och spelade begravningen. Det blev fint.

När jag kom hem visade det sig att tryckeriet inte kunnat scanna - för dom var drabbade av samma strömavbrott som hissarna - så jag satte mig och scannade 21 papper "för hand" här hemma...och mailade iväg det hela till England.

Smådonade med Barn-noterna innan jag blev själv med båda barnen på kvällen...såg till att lägga dom så att jag skulle hinna se "Världens barn-galan"...man kan säga att tajmingen på Max insomning blev helt OK..! :-)




Zappade mellan Barngala och IDOL...låg kvalitet på tjejsången - och den bästa röstades ut. Stort.

Inga kommentarer: