tisdag, oktober 09, 2007

Heldag i festgigets tecken

Gjorde ett ryck på måndagmorgonen och kompletterade noterna till ett festgig som vi ska spela ett på Storan ett par kvällar denna veckan. 49 papper blev det som tryckeriet fick trycka upp i 5 ex. Tre notblad blev oläsbara - för att jag sparat om photoshop-dokument till PDF i "Förhandsvisning". Varning för det alltså.

Sen åkte jag å Astor på rytmik. Jag spelade piano på en låt...

Efter denna intenssiva morgon skulle jag vara på plats på Storan kl 12:00. Efter lite omprioriteringar hann jag. Vi lånade nästan hela backlinen från Storans replokal. Finemang.

Vi repade fram till 15 - och åt sedan en grym lunch. Sen hade jag en kort genomgång med saxofonist/key2 innan jag åkte iväg till studion för att hämta lite kompletterande utrustning. Naturligtvis var det trafikkaos - och jag fick till sist lämna bilen vid studion och ta taxi - för att allt skulle gå i lås.

Kvällens rigg blev P250 & JP8000 för mig - och XP60 för sax/key2-spelaren.

Festkonceptet gör att jag springer omkring en del under kvällen...och spelar bl.a på Cembaloljud, 2 st flyglar - åsså syntriggen.

Jaja - kvällen var lyckad! Gött.

Inga kommentarer: