söndag, juni 11, 2006

Bröllopsgig...

..det var länge sen. Skönt att vi började spela 22:30...så jag hann se nästan hela Sverige-Trinidad/Tobago hemma innan det var dags att åka till en kvarn i skogarna utanför Ulricehamn. Jag har varit där en gång förut - och det jag mindes var att det var HELT omöjligt att hitta därifrån i mörkret...hehe.

Sångerskan som skulle sjunga gigget blev sjuk igår...så jag och trummisen samåkte tillsammans med en sångerska som vi aldrig träffat..! :-) (Inte för att jag träffat den sångerskan som blev sjuk heller...men ändå.)

Basist på giget är en snubbe från Vänersborg vars specialité är att kunna ALLA låtar och texter. I alla tonarter förstås. Bra specialité..!

Jaja. Jag transposeknappade hejvilt efter önskemål och han ba hängde på. På festen var det idel musikmänniskor så det var många som hängde in å sjöng. Trevlig och VARM kväll.

Vi hittade hem i mörkret. Men inte tack vare mig. Hehe.

Inga kommentarer: