onsdag, juni 21, 2006

Uppkopplingssvacka

Fram tills för några månader sedan kunde jag sitta och ladda upp pålägg direkt på min ftp-server från studion. Sen hände det nåt...och nu lyckas jag inte jag få min studiodator att snacka med nåt som har med FTP att göra. Jag har förvisso fortfarande OS9 i studion...så jag antar att jag får skylla mig själv.

Fick jallafall låna en studiogrannes dator och ladda upp mitt senaste pianopålägg idag. Gött.

Har kopplat upp min XP60 till iMacen här hemma...så nu kan min fru både spela in toner...och sjunga in i Garageband (just nu genom iMacens interna mic...kul.). Wow. Gött att det är nån i familjen som är kreativ just nu... ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»