fredag, juni 16, 2006

Keybar - Sverige vann!


Hämtade upp Rhodes på Bingolotto. Tvättade bilen(!) och hämtade JP8000 i studion. Lämnade sedan detta på KeyBar...samt levererade min bakgrund på "Ding-a-dong" till de repeterande artisterna...


Sen var det hemtittning på Englandsmatchen samt första halvlek av Sverigematchen. Sen åkte jag till KeyBar:

Vilket upplägg.

Kanonplats framför storbilds-TV. Maten stod och väntade när jag kom. Sverige vann. Glädje.

Spelningen var jättekul. Det var värt att släpa dit rhodeset - det går så mycket lättare att spela...åsså låter det grymt. Vid tolvslaget kom personalen med en gigantisk Caprina. Ryktet hade spridit sig att jag fyller år 16 juni. KUL.

Jaja. Glädje jam-kväll. Låtarna slutade aldrig...för alltid var det nån som fotsatte spela. Och Wojtek spelar ju alltid helt grymt.


Sista ljudet som gitarristen använde hette "Mild clean Jazz". Kanske inte representativt för kvällen. Men kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Vid tolvslaget kom personalen med en gigantisk Caprina. Ryktet hade spridit sig att jag fyller år 16 juni. KUL."

Haha! Vare med fyrverkerier?

Bylund sa...

Skojjaru. Bomber och granater.