onsdag, augusti 09, 2006

Frustrerad...

...över det mesta. Först försenad avfärd till studion. Fickparkera trångt. Hissen sönder. Glömt "Till havs"-noten. Hem igen. Strul med servern. Till Studion. Fickparkera trångt. Hissen sönder. Tonartsstrul med "Till havs" ("Kvart ned från original" - vad är original?). Tempoåkningar på piano-instrumental svårt. Hinner inget mer i studion. Tillbaka hem och maila "Till havs"-pianokompet. Om en halvtimme ska jag vara och spela in trummor+bas i en annan studio. Min producentkollega kanske inte kan komma. Jaja. Du vet hur det är. Jag tycker bara det är synn att det är en sån här dag idag.

Vi ska spela på Key-Bar ikväll...kanske det kan sprida lite glädje..? Jä.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eftersom jag slutat dricka öl så håller jag mig dessvärre borta från lokaler med "bar" i namnet.
Åsså har jag döttrarne.
Annars hade jag ju stått längst fram och kollat dina grymma rhodesackord.
Till havs - originaltonarten...är förstås den som användes vid Jussis inspelning från 1953.
Vilken tonart det nu kan vara...
:-)
/P (den evige blogkommenteraren)