lördag, augusti 19, 2006

Uno i Stenungsund

Roddade med mig syntarna från studion.

Åkte upp till Stenung-sund och riggade i det stora tältet som arrangören smällt upp i Kulturhus-parken.






Gott om plats - vilket var tur - eftersom jag tog med mig Triton, XP60, Electro samt racket med TG77 och mixer.

Vi soundcheckade 16-17 med Uno och allt kändes OK.



Sen satte jag mig i bilen för att lyssna på Uno-låtarna...för det var ett tag sen jag spelade den repertoaren. Satt och halvsov fram till 20.30..! Då höll bilbatteriet på att ge sig... :-)






Vid 22:30 blev det Uno gig. Ljudet på scenen var väldigt tydligt - men rockade inte så mycket - så det var lite svårt att få total feeling.

Lite stökigare sound blev det när vi gick på med Big Beat och spelade covers vid midnatt. Kul set med "Pride" som höjdpunkt - och "Paradise city" som avslutning...

Satt i bilen på väg hem redan vid 01 - ensam i Tingstadstunneln..!

Inga kommentarer: