söndag, september 17, 2006

Heldag i bingots tecken

Inledde dagen med att scanna och rensa skisserna på våra bingolåtar. 2 lite kärvare låtar denna gång.

Sedan gjorde jag en febril satsning på att hitta vita byxor. DiLeva (som vi skulle playbacka med i Bingolotto) ville att vi skulle ha vita kläder. Ujujuj. Inte lätt. Hittade inte heller några byxor. Nisses var stängt...det var min sista utpost.



Jaja. Åkte och hämtade rhodeset och min Pod och riggade upp i bingostudion.








Dileva godkände mina svarta jeans - för jag satt ju ändå ned.

Sändningen var rätt avslappnad - utom under 10 sekunder i början av Bingo 2...då mitt rhodes inte lät i monitor..! Pärlor i pannan. Så att säga.

Jag fick stå och vifta med armarna tills det åtgärdades. (Det hade blivit fel på ett av monitorbordets setups...)

Rhodeset och poden kändes som en bra kombination. Jä.

Jag fick t.o.m ett särskilt litet bord till Poden. Ett Pod-bord. Hehe.





Inga kommentarer: