torsdag, oktober 16, 2008

Ständigt steget efter...

Hann inte riktigt klart med stråkredigeringen i studion...så jag fick ta med mig några bouncear och slutföra på tåget.

Sen visade det sig att torktumlaren som gått därhemma var "full på vatten". Vi har ju bara bott i huset i 6 veckor så jag har inte riktigt lärt mig allt om att tömma vattenbehållare...så tvätten var fortfarande blöt jallafall.

Missade en buss med 1 minut - så jag fick vänta i 9 minuter (ja jag tog bussen idag igen. Stort.)

I busskuren var det 2 människor som stod och rökte. Dom "försökte" visa hänsyn genom att stå utanför busskuren - men all rök blåste ändå in. Fick gå ut och ställa mig i duggregnet. Jag har inga problem med rökare egentligen - men ibland är det grymt oskönt att få rök på sig.

Jaja - nu sitter jag på tåget och redigerar stråk. Små-oskönt att aldrig riktigt känna sig ledig. Ska jobba på det. Haha.

Inga kommentarer: