tisdag, oktober 28, 2008

Nu har det hänt!

Vet inte VEM som ligger bakom revolutionen av hela Sveriges TV-tablåer - men NÅGON har sett till att livet härmed är förändrat för svenska TV-tittare..! Vi erbjuds nu äntligen informationen om vilket avsnitt i vilken SÄSONG vi tittar på!!! Glädjen är stor - även om det tog sveriges tablåmakare 25 år att inse viktigheten i detta.

Jag har märkt att saker jag skrivit om som "bloggare" blir till små personliga vendettor...där t.ex "kvällstidnings-web-omröstnings-design" och då "TV-tablå-information-om-seriers-säsonger" är ett par återkommande svackor.

"Faktum är att jag under uppväxten inte fattade varför Dallas, Cosby och FAME o dyl började om att räkna från avsnitt 1 då och då. Svar: redan då var det naturligtvis säsongsbaserat. Varför undanhålls den informationen från oss svenskar???"

...men ta en titt på ALLA svenska kanalers tablåer nu så får ni se: Revolutionen är här - Jä!

http://mattiasbylund.blogspot.com/2006/01/tabl-info.html

http://mattiasbylund.blogspot.com/2007/01/jag-vill-bara-citera-mig-sjlv.html

Inga kommentarer: