torsdag, oktober 23, 2008

Uppdatera StageCompact...

Jag har hört från många oberoende håll att "Den stora flygelsamplingen man kan ladda ned från Clavias hemsida" ska vara grym.

Har ägnat en timme här på morgonen åt att få reda på exakt vilken sampling det är...och om jag ska uppdatera systemet till 3.12 även fast det är en Compact jag har.

Fick nyss svar från Clavia (snabba ryck - dom svarade på en kvart): det ska vara "Yamaha StudioGrand Mk2" som jag ska ha...och då måste man uppgradera till 3.12 - så nu håller jag på med "operationen"...spännande. :-)


Update: Det är inte så ofta man får uttrycka sig "Livet är förändrat" - men nu blev det det. Compacten får följa med till Stockholm nu. Jag måste lägga piano omedelbums... :-) OJ vad bra den stora Yamaha-flygeln låter.

Inga kommentarer: