onsdag, maj 24, 2006

Demo-proddar vidare...

Har i början av denna vecka spelat keys på demos...

3 låtar till en kompis i Stockholm.
3 låtar till min studiogranne som gör album med ett band.
...åsså har jag fortsatt på de 5 som jag proddar själv.

BratJohan är på besök i stan skulle lägga keys på 4 låtar till ett band:

Vi fick separata filer på alla låtar...utan session...så det var bara ett virrvarr av filer. Dessutom på DVD (som min dator inte läser...) Min studiogranne fick rädda mig IGEN genom att importera filerna i ProTools och steka alla kanaler som hade fel startpunkt. Kvar blev trummor bas och ackegura. Lagom.

Sen blev det så sent att jag låg och sov på soffan medan BratJohan spelade in orgel och piano. Kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»