fredag, maj 26, 2006

Key Bar...igen.

Det blev så att jag spelade klaviaturen även på denna veckas torsdags-"jam". Jag MÅSTE sätta "jam" inom situationstecken...för att för mig är det inte ett "jam" - utan ett vanligt gig där jag känner ansvar att "sätta" låtarna. Det är typ 20 låtar som alla är baserade på ett grundgroove - åsså kommer det ett stick efter ett par minuter som är ganska konstigt (och snyggt!) För mig är det en gåta att de andra i bandet kan det hela utantill...men vi är ju alla olika. Jag tycker jallafall att det är kul med kontrasten att dom "jammar" - och jag spelar ur en annan infallsvinkel. Jaja. Kul kväll jallafall.

Kvällens skönaste: Jocke från Stockholm kommer fram under "If you want me to stay" och börjar sjunga på en annan låt - som till sist gick över i "Sunny". Detta blev då även kvällens längsta låt... :-)

Nedan ett exempel på vad som försigick: (klicka på bilden för att förstora)

1 kommentar:

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»