fredag, maj 12, 2006

Rickfors

Spelade med Mikael Rickfors på Palace i Göteborg igår. Jag var där och riggade vid 17:30. Då fanns det ingen backlineström...så jag hann aldrig kolla Electron innan jag var tvungen att gå för att spela Cabaret Lorensberg.

När jag kom tillbaka vid 22 funkade allt...hehe.

Vi körde 7 låtar. Jag hade grymt tur monitormässigt. De andra upplevde kaos...jag hade min egen monitor till orgeln...och sen stod jag placerad så att volymen från de andra instrumenten blev en helt OK mix rent direktljudsmässigt..!

Jaja. Kul att spela "Vingar för pengarna" på riktigt.

Kvällen avslutades med att jag lyssnade på bandet på Keybar, där Miko har dragit igång livekvällarna igen. Grymt svängig kväll. Torsdagar på Key Bar på Avenyn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»