söndag, oktober 01, 2006

Bingolotto med Magnus J

Jag åkte ned och riggade TG77-paaaden och Rhodeset i Bingostudion vid 15. Vid 16:30 så kände vi igenom Magnus Johanssons bingo-låtar en gång rätt igenom...det var allt vi repade - men alla kändes väldigt sejfa så det var lugnt.

Vid 17:40 (20 minuter före sändning) får jag en rakapparat av sminket för att raka mig på huvudet (det var länge sen...). Det var bara det att jag lyckades raka ena sidan av huvudet - men sen tog rakapparaten "slut"...så det gick inte att få bort håret på andra sidan huvudet. Det var nu 10 minuter kvar till sändning...

Jag och en av sminktjejerna sprang till en annan sminkloge och letade fram en bättre rakapparat och panik-rakade resten av huvudet. Sen sprang vi tillbaka till den vanliga sminklogen och la på lite puder...och sen sprang jag till scen. Då var det 2 minuter kvar till sändning! :-)

Jaja. Jag spelade bara bingomusik idag...och det kändes helt OK. Jag spelade ett ganska fult countryfill i första låten...men det är väl sånt som händer... :-)

Stardust kändes finemang...Rhodes med jazzharmonik e kanon!

Ingen bingomusik i 3:e avdelningen. Konstig feeling - nu har jag hunnit hem och hinner se de andra grabbarna playbacka med Ville i samma program..!

Inga kommentarer: