lördag, oktober 28, 2006

Fredag

Gjorde ett snabbt "jobb" till min syster. Hon ska sjunga med några barn i kyrkan på söndag - och ville sjunga några särskilda låtar från en barnskiva. Jag mailade producenten - som var extremt snabb med att maila mig singbackbakgrunder...och sedan plockade jag in dom i mitt Logic och klippte ihop former enligt min systers önskemål. 5 minuter efter jag mailat henne ringde jag upp och kollade så de kommit fram i hennes Hotmail-mailbox - och det hade dom. Stort.

Kvällens Cabaret inleddes lite dramatiskt: under eftermiddagen hade någon installerat en temporär storbildsskärm, och dragit kablarna _under_ ridå-staget...vilket gjorde att ridån fastnade i första "numret". Wow. Efter lite febril aktivitet drogs kablarna om.

Sen var det en av Cabaret-tjejerna som hade en "present" till mig. En av gårdagens finska gäster hade lämnat en hundring i dricks till mig..! :-) Wow. Det tidigare "rekordet" låg på 20 spänn spontant i foajén. Kul asså.

Inga kommentarer: