torsdag, oktober 26, 2006

Torsdag

Gjorde ett besök på nyöppnade Media Markt idag. WOW vilken stor butik. Dom säljer Mac. Uj vilken konkurrent till MacForum. Jag hittade även FM-sändare med miniteleingång för 199:-. Är inte det olagligt i Sverige? Jaja. Man blir överkörd av butikens storlek - och sen hittar man övervåningen som är LIKA stor. Hittade förresten en flatscreen för 799.000:-. Hahaha.

Kvällens Cabaret var som vanligt. Insåg att jag har vissa ticks för mig där varje kväll:

*När jag går in genom huvudentrén, samt när jag roddar med foajéns ljudanläggning så använder jag "kod-dörrar". Då trycker jag alltid ett par siffror på panelen innan jag börjar slå den riktiga koden - så att inte gästerna ska "hänga med" vilken kod jag trycker. Nojjigt va? :-)

*När jag går hem står det ca 30 pers och röker under taket i utgången. Jag håller _alltid_ andan innan jag öppnar dörren. Nojjigt? Ja - men USCH vilken luft det är där ute.

Jaja - tänkte gå till Deep och lyssna på gitarr-lounge-musik ikväll - men fick "hemlängtan". Tog en spontan CityCab-taxi. När jag skulle visa VIP-kortet inser jag att jag lånade ut det till en kompis för en vecka sen. Han befinner sig JUST NU i Las Vegas. Stort. Mitt taxi-kort är på Celin Dion-konsert ikväll ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

FM-sändare blev lagliga 1 okt :-)

Bylund sa...

Aaah. Grymt.