onsdag, mars 14, 2007

Eftermiddagen

Ägnade matpausen till att plugga texter...för det kändes som att det skulle bli en hel del körande i bild...








Kolla vilken skillnad på studion med eller utan ljussättningen:


Vi bildrepade och spelade in låtarna i ett ganska raskt tempo - så vi var klara i Norrköping redan vid 14:10! Skönt; för det blev nästan inte ens bråttom tillbaka till Götet. Jag hann hem å kolla en av låtarna på TV här hemma innan jag åkte ned till Cabaret Lorensberg.

Cabareten var en ganska vanlig kväll. En kille borta - så Dennis hoppade in i ett par medleyn. Jag parkerade bilen utanför Park Lane och flyttade den en centimeter mellan varje nummer. (30-minuters-parkering) Svacka. Hehe.

Sista insatsen jag gör varje kväll i Cabaret Lorensberg är att spela fanfarer till högtidsdagsfirande; idag fick jag spela fanfar till mig själv när Max födelse blev uppmärksammad. Stort... :-)

Nu ikväll har jag mailat en kompskiss på Eva Cassidys version av "Cheek to cheek" till min svägerska. Kul.

Skön dag.

Inga kommentarer: