lördag, mars 03, 2007

Jaha...det var ju synn...

...att Jessica åkte ut. Komiskt nog så ska jag vara på Bingolotto med Sanna Nielsen imorgon...så då blir det ju partystämning då istället... ;-)

Kollade Andra Chansen backstage mellan numren på Cabaret Lorensberg. Pausade DigitalTV:n då och då...så jag låg inte riktigt "realtime" - vilket märktes på sms som kom...hehe. Jag hörde t.ex inte att The Ark creddade mitt stråk på Jessicas låt förrän jag redan läst sms från folk som hört det...Jaja - KUL att dom uppmärksammade det... :-)

Kvällens Cabaret Lorensberg var i övrigt rätt skön. Dennis hoppade in för en av killarna som var tjänstledig. Övertygande inhopp. Jä.

Nu sitter jag och käkar en bit innan jag ska åka till studion och spela in keys på 2 nya smooth-jazz-låtar - på en lördagkväll(!) - men de är de sista. Skönt å bli klar med alla låtar innan barnafödande... :-)

Avslutar med en bild på Dennis - som fick sätta på sig serveringsvästen ikväll...paljettglädje.

Inga kommentarer: