fredag, mars 02, 2007

En fredag i livet

Eftersom Frölunda spelade hemmamatch ikväll så var det total parkerings-svacka. Det slutade med att jag ställde mig på 30-minutaren utanför Park Lane igen. Eftersom parkeringsvakterna fått upp kornet på den parkeringen så gick jag ut och flyttade bilen en meter mellan varje nummer...svacka.

En busslast med 100 pers fyllde dansgolvet ikväll. De var spontana...så det var återigen en skön Cabaret Lorensberg-kväll.

Kollade Let's dance backstage. Helt OUT att Anna åkte. Wow. Det är första gången jag tycker det var synn att Brandeby slår ut "oskyldiga"...jaja.

Imorgon är dagen "D" för bäbisen att ta sig ut och födas. Det känns inte som att det kommer att ske imorrn. Men man vet aldrig.

Nu ska jag se några avsnitt av "Heroes". Kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm...Jag vet ett sätt att starta bebis nummer 2:s födelse. Kanske aningens krångligt, men det funkade för mig och ex:et Malin när tvåan skulle komma, klockan fyra på morgonen startade värkarna och på eftermiddagen den 12 augusti 2001 tittade Lova ut. Vad gör man inte för sin familj :-)

perra