söndag, november 05, 2006

32:a

Kollade lite idag hur det står till på olika listor:


Magnus Bäcklund ligger 32:a på svenska topplistan med albumet "Never say never". (Jag spelar piano och orgel på nästan alla låtar - samt har arrat stråket) Kul att detta album verkar få litegrann uppmärksamhet jallafall - skulle fler få höra det så skulle det kunna sälja ordentligt..! Det är ett kanon-album.


Vanessa Hudgens album "V" (där jag arrat och spelat in live-stråk, samt redigerat och bounceat piano på låten "Whatever will be) - ligger just nu på 75:e plats på Album-listan på Billboard. Den var uppe på 24:e plats för nån vecka sen.


Stephanie Mcintosh's album "Tightrope" (där jag dubbat(!) pianot samt lagt orgel på låten "You should've lied") - ligger just nu på 37:e plats på albumlistan i Australien. Den peakade på 4:e plats. Låten jag spelar på ska bli singel i vinter. Kul.


Jörgen Olausson (jag spelar piano) ligger 1:a på "Pop i Topp" med "Efter Regnet". Jim Jidhed (där jag gjort stråket) är 7:a på samma lista.

Inga kommentarer: