tisdag, november 21, 2006

Inte morgonTV, fast nästan.

Åkte taxi till TV4 vid 07:00.

Kören som jag skulle kompa i "Efter 10" värmde upp i matsalen...så jag fick en timme att softa.






Tobbe som skulle vara med å spela bas spelade även på Nyhetsmorgon denna morgon - så därför fick han rigga hos oss _mellan_ sina morgon-TV låtar..! :-)





Medan vi soundcheckade kören i studion på nedervåningen - såg man Tobbe på monitorn från övervåningen... :-)






Vi kompade kören i "Joyful Joyful" på duo. Det var kul :-)

Kolla in:
http://www.tv4.se/eftertio

Klicka på "Se programmet" (21/11). "Spola fram" till 36 minuter.


Jag rigggade ned i nästa reklampaus - och vi roddade in den dubbla basriggen i taxin...och jag tog X2000 hem.



Nu är det FULLT fokus på "Härifrån till Broadway" som jag ska hoppa in i på torsdag. Jä.

1 kommentar:

Anonym sa...

Finfint pianolir.
Skönt också att få se en kör där medlemmarna inte gömmer sig bakom de förjordade text/notpärmarna, för att låtarna är såååå jädra svåra att komma ihåg utantill...