måndag, november 20, 2006

Saknad piano-stämma...

Upptäckte vid 01:42 i natt att det saknades en piano-stämma på en av låtarna till Stjärnjul. Jag sökte upp låtens arrangörs mailadress via Google på ett Finale-forum på nätet - (Jag har jobbat med samma arrangör på "Spindelkvinnans kyss" tidigare) - och frågade efter den saknade stämman. När jag öppnade mailboxen nu på morgonen så låg den där och väntade! Replyet var skickat 03:01..! OJ vad kul det är med såna smidiga och snabba ryck..! :-) Leve Karl-Johan Ankarblom :-)

Dessutom ska jag iväg och repa lite jul-låtar med Cabaret Lorensberg innan jag åker upp till Stockholm idag. På 2 minuter hittade min fru kör-arret som jag behövde - i sin gigantiska "måste sorteras"-hög. :-) Denna vecka börjar bra! Men ACK vad maxad den kommer att bli.

Inga kommentarer: