onsdag, november 08, 2006

Soft musik

Jodå...jag roddade in piano köksvägen...sen parkerade jag bilen i Nordstan...för att sedan gå tillbaka och rigga upp grejjerna i middagslokalen.

Jag hade tänkt flytta pianot mellan coctail och middagslokal...men som tur var fanns det ett piano där det skulle drickas fördrink. Uj vilka kristallkronor... :-)






Musiken till maten (3x15 min) blev ganska slick och soft. Publiken applåderade mest åt "Georgia on my mind" och "What a wonderful world" - men jag känner ändå att jag gjorde "rätt" som även spelade lite "nya" låtar...för att utveckla konceptet soft musik... :-)



Jaja. Efteråt var jag ganska trött - så jag lämnade kvar pianot och hämtar det imorrn...det var tillräckligt skumt att gå och hämta bilen i Nordstads-garaget kl 23...

Inga kommentarer: