torsdag, november 23, 2006

Onsdagens Cabaret Lorensberg

Idag hade juldekorationen spridit sig inomhus också.

Bakom min foajé-plats var det fina stjärnor. Kul.


Morgondagens inhopp på Kajskjul8 innebär att jag ska ha frack-skjorta på mig; och Mats som är kläd-designer för den showen är det även för Cabaret Lorensberg - så jag stegade ned i källaren - och vips... han hade sparat en frack-skjorta från Cabaret Lorensberg 2004 - när jag hade på mig en sån i "Polar-medleyt".

Nu hänger min skjorta redo på Kajskjulet när jag kommer dit :-)


Plockade även med mig CP33 från Cabareten för att använda det som foajé-piano på Kajskjulet...så slipper jag rodda om mellan de 2 scenerna. Skönt.

Åkte även förbi studion och hämtade upp en acke-gura...som Anna ville använda på torsdagen.

Inga kommentarer: