onsdag, juli 04, 2007

En sväng i studion på eftermiddagen

Redigerade en av stråklåtarna idag...och la en pad...och redigerade piano. Levererade både med Ivory och Truepiano...ska bli kul å se vad producenten väljer. Glömde telefonen i studion...så just nu e jag "onåbar"...hehe.

Har förresten lämnat in kvitton och sånt för 2006 års deklaration idag. Bättre sent än aldrig. Wow. Skönt.

Åsså har jag lämnat in MacBooken för att få ett nytt batteri...det gamla la av fullständigt. Samtidigt lämnade jag in min Powerbook som varit ett vrak sen jag installerade 10.4.8. Ska bli kul och se vad dom hittar för fel på den. Jag tror processorn har lagt av.

Var på en begagnat-butik och köpte båda säsongerna av "House" för 275:- styck. Gött. Hittade denna hylla med Kalle Ankas pocketar...fy vad coolt med alla nummer samlade....det blir ju ett mönster liksom...hehe. Detta var min dröm när jag var tonåring...

Inga kommentarer: