torsdag, juli 12, 2007

Innehållsrik dag!!!

Började dagen med att städa lite i studion. Kl 13 fick jag nämligen besök av en av artisterna inför TV4:s barn-eurovision. Jag la sång åt en kompis som producerar. Kul. Jag använde Logic's "Save as project" och zippade den nya mappen å la upp på server.

Sen skyndade jag mig hem och riggade upp mikar hemma i arbetsrummet och la "gospelkör" på en låt som ska vara med i en stor utlänsk TV-show på lördag. Jag har även spelat in stråk och piano på låten...totalt blir det 5 st Bylund i cred-listan...hehe. Mattias Bylund: Piano, Anna Bylund & Hanna Bylund, kör, Martin Bylund & Irene Bylund: Stråk.

På kvällen åkte jag norrut igen...det blev en spontan unplugged-spelning med Papa Dee i Stenungsund. Grymt mysigt vid Maria-gården. Kul att spela hans låtar på rhodes-sound...och slippa fokusera på ljudbyten. Jätteskön kontrast till gårdagskvällen. Gott kaffe var det också..! :-)

Inga kommentarer: